Sångerska och sångpedagog

torsdag 27 mars 2008

Goddamn vad slö jag är!

Har inte gjort många knop idag! Kan jag skylla på att jag är hemma för vård av sjuk pojkvän?

Vaknade tidigt, typ åtta och var faktiskt uppe då! Satt å tjöta framför datorn och tänkte dra ut på morgonpromenad! Men det var så kallt att jag gick å la mej igen! Hehe. Vaknade vid tolv istället! Men jag kom ut på en promenad ialla fall! Så skönt.. Måste ju passa på att jobba lite på mina solfräknar! Inga fräknar utan sol!

Har nyss kommit hem från friskis också! Även det riktigt skönt! Passet var sådär men min idol var där och jympade iaf!

Men jag har inte spelat piano idag!! Huuvvva! Imorn ska jag ju gå över till teori! Min tidsplan håller visst inte riktit.. Illa det där!

Ja ja... Börjar bli mer o mer sugen på kulturama också.. Har sökt ett stipendium för det.. Typ. Men det är ju såå skitdyrt!

Vad ska ske med mitt liv??

Inga kommentarer: