Sångerska och sångpedagog

tisdag 27 augusti 2013

Vilken jävla dag!!

Igår (imorse) genomled vi den värsta natten nånsin med Lovisa! Tyckte så vansinnigt synd om henne för hon mådde inte bra alls! :(

Vi la oss vid tio, halv elva-snåret eftersom  jag ville få sova så mycket som möjligt innan min första jobbdag. Hade haft en trevlig em/kväll med roddtur på sjön alla tre, så mysigt så. Lovisa hade dock varit lite snuvig på dan. 

Iaf. Då när vi skulle sova var det något som brakade loss! Hon fick jättejobbigt att andas pga snoret som nu flödade! Började också hosta och jag tror hon hade ont. 

Hon grinade och skrek sig igenom natten och blev bara lugn korta stunder när hon fick ligga på mig eller Olle. Alvedon och nässpray hjälpte inte heller. 

Det är ju så jobbigt när man inte kan hjälpa!! :( Rent otröstlig var hon!

Och inte var det kul när klockan blev halv sju och jag var tvungen att kliva upp! Ungefär tre timmar, sammanlagt, utspritt mellan midnatt och halv sju fick jag ihop. Ingen vidare bra uppladdning för mig, första dagen på jobbet. 

Olle tog allt jobb under natten, älskar dej, men man påverkas ju ändå. Han var också rätt mör idag. 

Lovisa blev piggare under dagen men jättesnorig och hängig! Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att hon blir bra tills på söndag när vi ska åka till Rhodos!!

Jag överlevde arbetsdagen men jag är förvånad! Var nära att dänga skallen i väggen ett par gånger eftersom värken höll på att göra mig galen!!

Ska titta på idol så snart Lovisa somnat och sedan hoppar jag ner med henne!

Inget babysim idag och vi får skjuta på premiärbesöket på öppna förskolan tills efter resan istället. 

Imorn är vi hemma och vilar!

Jag har fått ett skrivbord på jobbet!! Skitkul! Ska pimpas!

Inga kommentarer: