Sångerska och sångpedagog

lördag 17 augusti 2013

Ljuset i tunneln!

Det känns som att jag börjar se en ljusning vid horisonten, som att jag börjar se ljuset. Det finns hopp om bättring! Medicinbyte och dosjustering och jag är på rätt spår!

Såååå underbart!

Igår fick jag dock en akuttid tid sjukgymnast för mitt vansinniga knä! Vi blev dock inte så mycket klokare efter det. Ska tillbaka om en vecka och jag blev hemskickad med lite svart tejp på knät. Hon misstänkte mjukdelsskada fast då är det märkligt att inte inflammationsdämpamde har hjälpt...

Jaja. 

Innan mitt besök var det dock dags för Lovisas ettårskontroll och vaccin! Allt gick jättebra men febern kom på eftermiddagen! 39grader! Lilla vännen min! Hade gått ner till 38 imorse så hon får Alvedon. 

Dock var inte vår jättegulliga bvc-sköterska där. Hon var "sjuk" och jag fick dåliga vibbar av vad vikarien sa. Hoppas hon blir frisk snart och att det inte är något allvarligt! 

Yvonne, vi hejar på dej!!

Igår njöt vi av hemmaodlade rödbetor till middagen! Så gott med ruccola och chèvre till!

Till min, och Lovisas, stora lycka fick vi ihop att gäng äpplen från två av våra tre träd!! Lovisa knaprade själv och jag satte en sats äppeldricka! Så glad för det lilla!!

Ute på promenad
Bustjejen!
Provsmakar äpplen



Sitta på bron!

Knastjejer!
Vill du smaka?
Börjar bli hängig

Somnat oroligt på mammas bröst!

Saft in the making!
Veggie-middag!


Såna små tillfällen av energi var det väldigt längesen jag fick uppleva! Jätteskönt!!

Nu har vi en slapp helg! Kanske borde klippa gräset men avvaktar lite! Blev faktiskt trött efter gårdagens utsvävningar! 

Ikväll ska mamman få äta räkor!! Underbart!!

Inga kommentarer: