Sångerska och sångpedagog

måndag 26 augusti 2013

På't igen!

Värst vad dålig jag är på att blogga då! Har varit själv föräldraledig senaste veckorna så det har varit ont om tid. 

Nu åker jag iaf buss och då är det ju lätt att passa på!

Vi kommer dela upp veckorna när vi kommer hem från semestern så Olle är hemma två dagar och jag tre. Känns bra. Även om hon går och så nu känns det på tok för tidigt för henne att gå på förskola. Vi har sökt plats i januari och så ser vi hur det känns då. 

Har sökt hjälp för mitt onda knä, äntligen, och två sjukgymnaster konstaterade skadad minisk så nu väntar jag på remiss till ortoped. Hoppas det blir bra utan operation!

Nu är jag på väg till en doktorn för det inre måendet. Sånt är ju också viktigt att ta hand om! Har en jättebra!

Imorn ska jag börja jobba igen, på riktigt!! Mycket märklig känsla faktiskt! Har ju varit hemma så länge, men det ska bli kul faktiskt! Börjar med en dag i veckan så ser vi hur mycket mer jag orkar. 

Om en vecka är vi på Rhodos! Det ni! Låter bli att tänka på flygresan! Fuck that shit!

Puss 

Inga kommentarer: