Sångerska och sångpedagog

tisdag 6 augusti 2013

Lovisas födelsedag!

Vad är det för en dag?? Jo en alldeles underbar dag!! Lovisas födelsedag!! Solen hälsas med största leendet!

Paket idag också?? Jajemen!


Å en sån här som låter hela tiden!!

Testleker med nya sakerna!

Mjölkfria amerikanska pannkakor till frukost! 

Får väl slåss om fatboyen! ;)

Min älskade unge! Ingen som du!

Tokfia!!

Så här kanske? Fashionista! #whatwouldsurido

Fikar korvbröd på stranden! Lillfingret har rätta vinkeln!

Spanar in omgivningen, funderar på bad!

Mamma och pappa tankar snabba kolhydrater på lokala hakar. Lovisa får presenter eftersom mamma berättat om dagens tilldragelse!

Hemma igen! Pillar i håret och tittar på lite reklam! Ett bra slut på dagen!

Älskade Lovisa! Älskar dej så jag förlorar förståndet ibland! Älskar dej så jag tappar fotfästet ibland!

Tack älskade Olle för att du finns hos mig, hos oss! Utan dej vore jag inget. Utan dej fanns inte hon. Du är min styrka, min klippa, mitt syre!

Imorn firar vi tre år som gifta! Förra året firade vi på bb! Undrar vad livet hittar på imorn?! 

Älskar er, Olle och Lovisa!! 

Inga kommentarer: