Sångerska och sångpedagog

söndag 11 augusti 2013

Bröllop!

Idag är vi trötta men glada!

Vi spenderade lördagen utanför Enköping på Haga Slott och där utspelades ett jättevackert bröllop! Brudparet var så fina och de hade fixat så himla fint för alla gäster! Önskar dem all lycka till i livet som äkta makar!

Det var så också dags för första gången med barnvakt för Lovisa!

Mormor och Håkan kom redan på fredagen och det var en överförtjust Lovisa som satt och skrattade och highfiveade under middagen! Så skönt!

Fick (och efterfrågade, erkänner!) smsrapporter under eftermiddagen och kvällen om att allt gick som det skulle!

Eftersom det verkade gå så bra var det också lättare för mig att slappna av och fokusera på det jag skulle göra: sjunga under vigseln, vara sånganförare på middagen och sedan sjunga till styrdans efter tårtan! Och vara social och ha roligt, såklart!

Var jättekonstigt att vara utan henne dock, men inte lika jobbigt som när jag sov borta från henne första gången, då när vi spelade in TV-programmet! Jättekonstigt att bara ha Olle att hålla reda på ett dygn! ;)

Så otroligt skönt att komma hem till henne idag. Känner mig lugn och hel igen!
Och skönt att veta att det gick bra att ha barnvakt! Känns som att det var bra att låta henne träffa dem rätt ofta de senaste veckorna.

Nu kommer Lovisa med stekpanna och kastrull så nu ska jag titta efter vad hon tänkt bjuda på! :)

Inga kommentarer: