Sångerska och sångpedagog

måndag 28 maj 2012

Lite skönt ändå va?

Alltså att det är lite kyligare när man ska jobba! Helgen har ju varit tokfin men lite väl varm tycker jag. Iaf i mitt läge. Undrar hur det blir senare i sommar... Hoppas på en lagom varm sommar, inte som i fjol!

På väg till jobbet nu. Inte många dagar kvar på mina anställningar. Detta är sista veckan jag jobbar fullt på dem, dvs tre dagar i veckan. Nästa vecka har en av mina kurser tagit slut och skolan har avslutning. Tiden går fort när man har roligt!

I helgen kollade vi givetvis på Loreen och fick se henne sparka rumpa med övriga Europa! Hon var helt fantastiskt bra! Så himla roligt att övriga deltagande länder också tyckte det! Faktiskt första gången på typ hela tiden jag verkligen gillat vårt bidrag! Skitbra hela paketet faktiskt!

Igår var vi på dop! Fina Elias döptes och dopet var minst lika fint som prinsessans! Fick också tillfälle att gosa med en jättesöt liten tjej, jättelänge! Ungefär fyra veckor gammal tror jag och sååå bedårande! Min egen bebis sparkade på lånebebisen och jag längtar mig tokig tills vår tjej kommer! Tiden går både snabbt och långsamt nu!


Igår kväll passade vi även på att beställa lite saker från Ikea. Vi skulle köpa en stor tung fåtölj så då är det skönt med hemkörning, plus att vi passade på att beställa en massa annat till bebisens rum!

Vi slog helt enkelt till på den där sköna fåtöljen vi sett tidigare! Helt fantastiskt skön och härligt att kunna ligga ner om bebisen inte vill somna själv etc.

Imorn är det koll hos Bm igen! Alltid mysigt att se hur det är med bebisen!

Nu lägger jag upp en bild igen. Gissa på vad! Jo, busshållplatssyrenen såklart!!

Puss och kram

Inga kommentarer: