Sångerska och sångpedagog

måndag 7 maj 2012

Fölsis!!

Yeeeyyy it's my birthday!!

Japp, jag fyller år idag! Sista fyllningen på denna sida trettiostrecket! En smula spännande men vansinnigt skrämmande! Ska man vara vuxen sen?? Blir man kanske vuxen när man får barn? Ingen som vet!

Visste dock inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg den lilla begynnande finnen i pannan! Jahapp! Trodde man skulle slippa sånt i mun ålder!

Det är iaf måndag och solen skiner! Paket och tårta på säng av min underbare make! Fick så fina presenter! Ska få gå och köpa en iPad! Så underbart! Bra att ha med sig till jobbet istället för laptopen! Man kan ligga och titta på något när man inte kan sova tex! Superfiffigt!

Han hade också beställt kläder till mig! Tänkte köpa dem i London men den butiken vi var i hade inte just den storleken! Det la han på minnet och skickade efter istället! För sån är han! Min fina!

Fick också pallkragar av svärmor så nu ska det bli smultron! Helt underbart!

Elvis och jag delar fölsis så katterna fick kalasa på tonfisk till lunch! Han får sin present ikväll! :) Kan avslöja att det blir någon slags boll, han älskar att spela boll och det går till o med att passa med honom!

Nu är jag dock på väg till jobbet! En vanlig måndag med andra ord! Efteråt ska vi gå ut och äta och jag hoppas att vi får bord på min favoritrestaurang!

Jag är så glad att jag har min O! När jag hör om alla grisar som finns där ute förstår jag inte vad jag gjort för att förtjäna denna underbara människa i min närhet! Han är alldeles fantastisk och jag är så glad att det är just han och jag som lever tillsammans och som ska få ett litet pyre i sommar! Jag måste nypa mig ibland! Tur att foglossningen påminner mig om att jag är vaken! ;)

Nu ska jag in och köpa en present till mig själv också! Inte för att jag behöver utan för att jag vill! :) Det är ju trots allt min födelsedag!