Sångerska och sångpedagog

fredag 4 maj 2012

Jazzin time!

Lösfransarna på, klänningen i väskan, håret fixat! Det är dags för jazz!!

Sitter på bussen på väg till rodd. Trodde jag missat den men den var helt enkelt skitsen! Jag fick springa och sitter här och svettas bort sminket jag spenderat en timme med att lägga! Ja ja...

Dags för min sista (?) jazz nu. Sista som ordinarie iaf. Sen tar jag sommarlov och mammaledigt. Känns ju liksom lite orimligt att försöka kombinera.

Så vad ska jag göra sen då?

Om nån behöver en sångerska är det bara att höra av sig!
camilla(@)cbwmusic.se is the shit!

Men först är det jazz med Attra! Och min älskling ska vicka! Känns fint! Han var med på min första och min sista! :) den här gången har vi dock sällskap V ett litet pyre också! :)

Du kommer väl ikväll? 21.00 på Norrlands. Inget kårlegskrav!

Inga kommentarer: