Sångerska och sångpedagog

måndag 21 maj 2012

En helt vanlig morgon

Inget jobb för mig idag. Mina elever har studiedag i skolan så vi har ställt in och istället ska jag på kurs! Bra timing!

Har sovit som en prinsessa och behövde inte vakna förrän halv sju!

Visst, Ceasar väckte mig lite tidigare men jag lyckas alltid somna om från hans morgonbröl! Han vill nämligen hoppa upp i sovrumsfönstret och spana men det är så svårt när rullgardinen är nere. Han försöker dock! Högt och ljudligt! Men det slutar alltid med att jag får lyfta på den och då blir han nöjd! Det blir så himla ljust här utan gardinen så till hans stora förtret måste vi ha den nerdragen. Jag somnar dock om!

Låg vaken och försökte sedan väcks Olle när hans klocka ringde men slumrade om när han gick upp. När han drog runt halv nio somnade jag om igen och vaknade två timmar senare av telefonen. Ok pigg faktiskt! Skulle kunna sova ännu mer när jag väl börjat men ska ringa lite samtal innan jag drar in till stan!

Hoppas alla miljaaaaarders bloggläsare får en fin dag! Puss och kräm!

Inga kommentarer: