Sångerska och sångpedagog

fredag 11 maj 2012

Gighelg med Attra!

Stork i helgen vilket innebär ett gäng spelningar med fina Attra!

Imorn spelar vi på Celsiustorget i Uppsala klockan 11.30 så om ni inte har något för er borde ni komma dit!

Jag gjorde min första "officiella" spelning i Uppsala på exakt samma plats på Kulturnatten 2003! Med klassen från Wik! Tänk, vilken grej!

Som vanligt vägrar jag overallen, sorry! Klarar helt enkelt inte av att sjunga i den. Psykologiska spärrar på stämbanden när jag känner mig (extra mycket) som en stor röd spärrballong och det lär ju vara ännu lite värre just nu! Får fortfarande på mig den röda Attraklänningen så den hänger med även denna gång! Lite damage control måste jag syssla med!

Lösfrallor och glitter på! Bebisen hänger med! Nu blir det Attraattack på Upplands!!

Inga kommentarer: