Sångerska och sångpedagog

torsdag 3 maj 2012

Kärlek och ångest!

Det är torsdag och jag åker buss. Är på väg till jobbet för veckans enda arbetsdag. Känns bra! Min trötthet blir mindre av sånt, tyvärr. Lite jobb alltså, med betoning på lite.

Sov rätt länge i morse och dansade lite med snabeldraken innan jag for. Blev helt slutkörd av aktiviteten och fick sitta en stund innan jag orkade fortsätta. Hej tant!

Mina värden var iaf fina igår! Tryck och sånt såg bra ut. Bra det! Då är jag bara nyfiken på varför jag är tröttis...

25+1 idag! Tiden både flyger och står stilla! Märklig känsla det där...

Imorn är det jazz med Attra. Förmodligen min sista! Kommer typ ihåg min första, för drygt sju år sedan. Känns vemodigt men naturligt på samma gång. En smula panik också för tänk om jag aldrig mer får sjunga!??! Tänk om jag aldrig mer får sjunga storbandsjazz!! Den tanken ger mig ångest! Faktiskt!

Inga kommentarer: