Sångerska och sångpedagog

torsdag 21 augusti 2008

SATC!

Å vad skönt trött jag är i kroppen nu! Var iväg och tränade och känner mej nöjd med mig själv! Bra va? :P

Men måndagen närmar sej med stormsteg! Hur ska jag egentligen förvalta mina 15 minuter?? Hur ska jag presentera mej?

Hur ska jag göra en musikalisk presentation av mej själv?

Hur ska jag göra en presentation av mitt musikaliska själv?

Spännande! Får väl hoppas att jag får någon snilleblixt snart! =)

Sover så himla dåligt nu! Drömmer tok när jag väl somnat, och det tar rätt lång tid... Drömde en massa skit, orkar inte ens skriva här! Får skriva ner imorn om jag drömmer något.. hoppas inte!

Upp lika tidigt imorn för att titta på (snarare lyssna/drömma till) Jörgen med pingisbollarna! ska bli spännande! Kvartsfinal och allt!

...........................


Gig på g också! Hoppas Orvar ringer snart! vore ju superroligt! Och Upplands! Sweet!

Sov så gott nu, för det ska jag försöka göra! Oknarkad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Där ser man. Inte mycket musik för mig inte, riktigt tråkigt och det känns i själen.

Ska dock provsjunga för kören här i början av september. Så det ska bli kul..

Hur går allt för dig?