Sångerska och sångpedagog

lördag 9 augusti 2008

post båstad, igen!

Å vilka underbara dagar jag har haft med mina fina fina flickor! Vi har spenderat fem dagar på resande fot tillsammans och haft det så slappt och skönt! Helt underbart! Inga måsten, inga planer utan bara gjort vad som fallit oss in och mått bra, ätit god mat och njutit!

Helt fantastiskt!

Idag är jag helt slut. Kunde inte somna igår. Kanske var ensamheten för påtaglig. Men sov gjorde jag länge! Vaknade vid elvatiden och var glad. Men det kändes trist på samma gång. Vi har inte så ofta någon chans att umgås såhär nu för tiden. Vi har aldrig tidigare varit på semester ihop och vi har ändå varit vänner hur länge som helst (10+ år!).

Är alldeles trött så jag skriver lite mera sen.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det skönt att lämna sina måsten hemma och bara göra det man vill.

VI borde göra mer sådant.