Sångerska och sångpedagog

lördag 2 augusti 2008

Hänvisad till ensamhet och Älskling, jag krympte barnen.

Jag sitter alldeles ensam hemma nu och känner mej dövven och skröpplig. Hostar slem, som det alltid blir när jag är förkyld. Inte roligt på en fläck! Åsså regnar det! Jag skulle ju till ica och köpa bröd till räkorna som jag dragit fram från frysen.

Hoppas det slutar snart!

Läste ut Änglar och demoner idag. Helt otroligt vad jag fängslades! Bra författarteknik. Spännande med språkinslagen också. Har två till böcker av Dan Brown som bara ligger och väntar men jag hade ju tänkt vänta med dem... Om inte jag hittar på något roligare att göra får jag väl ta itu med en av dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också läst Änglar och demoner bästa bästa hittills.. jag längtar till filmen kommer ut sommaren 2009... hoppas den är lika bra som boken... lycka till med din förkylning förresten

Hannah