Sångerska och sångpedagog

fredag 22 augusti 2008

Casanova!

Nu börjar det närma sig med stormsteg!! På måndag påbörjar jag tre år av utbildning! Det känns rätt skönt att veta ungefär vad man ska pyssla med i så lång tid framöver! Skönt, men ändå lite skrämmande! Äntligen får man svart på vitt hur flummigt ILU egentligen var!

Sover fortfarande tokigt och känner mej allmänt konstig på dagarna, men jag antar att det går över! Är kanske lite nervös. som sagt.

har några uppslag på presentation iaf! Ska sätta mej med det imorn ordentligt! Tänkte leta fram tre låtar att spela upp.

En Take that-låt. Första gången musiken fick en magisk betydelse i mitt liv. Även om den var av idoldyrkan.

En Monica Zetterlund-låt. Jazzen som jag kommit att älska efter att ha hatat den i gymnasiet. Den växte.

En DASS-låt. Vet inte vilken och heller inte om jag ska spela upp soundtracket eller originalet. Kanske begår jag något slags brott om jag spelar soundtracket.

Så var väl lite av planen iaf.. Men jag vet inte heller. Det kan komma att ändra sig ett antal gånger! =)

--------------------------------------

Nu tittar vi på Casanova! Herregud vilken stor förlust han är, Heath Ledger. =(

Inga kommentarer: