Sångerska och sångpedagog

måndag 18 augusti 2008

Lost in space!

Jag kan inte förstå att jag varit så lat!! Har haft tillgång till en dator i flera dagar men inte spottat ut mej ett endaste sketet litet inlägg!! Herregud!!

Skärpning, Bergman!!

Det är nu officiellt bara en vecka tills jag börjar plugga. Längtar massvis! Ska på steel pan- workshop. Har visst lite drama också så här i början. Ska bli fett kul! Hoppas det är några trevliga människor man ska läsa med. Hittade lite böcker från littlistan också i en flyttlåda nere i förrådet. Tur att man har lite koll ibland!

Imorn börjar O att jobba igen. Veckorna går verkligen snabbt framåt nu. Det har de iofs gjort hela året hitills, även om det varit jobbigt en hel del. Har mått så mycket bättre den senaste tiden än vad jag gjort på fruktansvärt länge!

Spenderade ett gäng dagar i paradiset. Mitt älskade Sörön som ingen någonsin kommer kunna slita ifrån mej! Pratade massor med min fina mormor om människor från förr i tiden och märkte således att hela ön är på nåt släkt med varandra. Märkligt det där. Och inte för mycket inavel! ;)

Slänger in en bild som jag hittade på www.sockenbilder.nu föreställandes en massa folk ur Lindfors-släkten!

Inga kommentarer: