Sångerska och sångpedagog

söndag 24 augusti 2008

Imorgon..

Mitt nya liv börjar imorn. Har gjort frukost att ta med och sallad paj till lunch! Till och med ett par bananas får förhoppningsvis följa med imorn!

Bara jag inte glömmer som jag brukar..

Har klurat på min presentation hela dagen och har iaf fått en idé om vad jag ska göra! Har bränt ner fyra låtar på en skiva och ska prata lite. Kommer inte vara så roligt kanske, men hey! Mitt liv kanske inte ÄR roligt!!

Får se om jag törs spela upp den sista låten jag tagt med.. =P Beror väl på hur det gått! haha.

Är alldeles stirrig så jag får väl "knarka" lite innan jag ska sova så jag kan slappna av! hehe.

Nej fy vad illa det lät! Menade inte så!

Ska väl sova snart men har fastnat framför en program på femman om en organisation som sätter dit sexförbrytare från nätet. Skitbra! Spö ska de ha, de jävlarna!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är SÅÅÅ dataovan att jag tom misslyckades skicka en kommentar. Hur som helst: vi håller tummarna ;)