Sångerska och sångpedagog

torsdag 23 februari 2012

Prinsar och Prinsessor till höger och vänster!

Här och var i bekantskapskretsen poppar det fram prinsar och prinsessor till höger och vänster! Underbart!! I natt var det så dags för tronarvingen att se dagens ljus! Ett twitterinlägg igår kväll signerat http://twitter.com/#!/kemeliepersson avslöjade att saker och ting var på G!  Superspännande!

Häromnatten drömde jag ju att Mette-Marit talade om för mig att det kommit en liten sessa med ett märkligt namn. I natt drömde jag däremot att det kommit en liten prins. Har ingen aning om vad han skulle heta dock. Han föddes dock halv fem! Nota bene!

Klockan tio i åtta vaknade jag med ett ryck och slängde igång radion direkt! Jodå! Visst hade det kommit en liten bebis! En tjej! 4.26. Missade på kön och 4 minuter, men ändå nära! haha!

Hörde Daniels "avslöjande" och jag kan inte hjälpa  det! När han håller offentliga, känslosamma framföranden så blir jag alldeles bölig i hjärtat! Han lyckas få mig att tro att han menar varenda lilla ord han säger! Det är väldigt speciellt!

Nu önskar jag dem alla ett fantastiskt fint liv med nya familjen. Svårt kanske, med tanke på yrket, men det går nog bra!

Jag tror, som många andra, att Alice finns med i bilden, men jag tror också på Lillian och Eleonor(a)! Sen måste väl något namn komma från pappas sida också kan man tycka!

Oo nu ska jag vara rojalist resten av dagen! Kanske prinsesstårta?

Inga kommentarer: