Sångerska och sångpedagog

fredag 10 februari 2012

Hårresande!

Jag flyttade till Uppsala årsskiftet 04/05 och nu ringde jag för första gången och bokade en klipptid! Har antingen klippt mig själv eller passat på att tvinga mor när jag varit hem på besök men nu ville jag skämma bort mig lite! Har liksom inte vetat vart jag ska vända mig och nu hade vi en liten rabattkupong så jag tänkte "amenvaff liksom!"

Den största anledningen är att få ordning på en lugg! Har klippt den själv men behöver nog få en bättre "grund". Har hittat bilder på ett hår, av en slump, som är sååå fint som jag skulle vilja försöka kopiera! Hoppas på att få en bra och lyhörd frissa!

Det ligger ju en frissa tvärs över gatan där vi bor men jag har ingen aning om hur bra hon är...

Hårkonstnärerna ska få den tveksamma stora äran att ge sig på mitt hår! Varnar för slitet och hemskt men de får ändå inte ta av så mycket på längden! Nope!

Inga kommentarer: