Sångerska och sångpedagog

fredag 8 april 2011

Wall-E!

Kolla, här är vår vägg!

Ja. typ iaf! Den är grundmålad i en jättefin brun/grå nyans och sedan har vi tejpat järnet för att Robban sedan ska kunna måla i metallicfärgen! Längst till vänster har han tjyvstartat lite! Tror det kommer bli så bra. 

Men det var ett helvetesprojekt det där med att mäta och greja! Höll på sent igår kväll med en specialtejp som bara krånglade. Olle var ut själv ikväll och gjorde klart. Tejp, teknik och tålamod. De tre Tna som behövs!

Imorn är det jazz på Norrlands och en massa sång för undertecknad. Vore mycket roligare om det inte var för att jag känner mig så sliten i halsen. Ja ja. Det ordnar väl sig. 

Verkar också ha fått tag på ett golv! Äntligen! Att hitta golv är inte det lättaste! Skulle köpa ett till ett förmånligt pris men då det inte levererades i tid blev vi erbjudna att köpa ett annat till samma pris. Under tiden vi kollade upp det och precis när vi skulle tacka ja hade företaget sålt hela pallen till PEAB! Mitt framför näsan på oss! Hallsjö, nja.

Robban (vår duktiga målare) tipsade oss om att de tydligen har golv på Fyris färg också så där fick vi till sist napp på ett mycket finare, men lite dyrare golv så det tror jag vi har paxat nu! 

Så på söndag ska det läggas golv och på måndag har jag tekniktenta. En omöjlig ekvation, men ska jag ta en omtenta nån gång i mitt liv så blir det nu! There´s a first for everything!

Nu blir det läggdags! 

Sov sött, sockertoppar!

Inga kommentarer: