Sångerska och sångpedagog

fredag 1 april 2011

Nagellack och drömmar!

Jag vill helt enkelt inte tvätta bort de sista spillrorna av nagellacket som pryder mina tånaglar! Lacket jag köpte i nån suspekt butik någonstans på Guadeloupe och sedan omsorgsfullt målade liggandes i den fantastiska sängen, tittandes ut över den fantastiska utsikten över havet!

Nej!

Det ser för illa ut och det har försvunnit helt på vissa tår, men de små flagor som är kvar påminner mig om vår underbara resa!

En resa som jag sååå gärna skulle vilja göra om varje år! Med största säkerhet kommer vi inte göra det, och det går inte egentligen heller. Man åker (förhoppningsvis) på sin bröllopsresa en gång, man gör bara sin första atlantenflygning en gång, man kommer bara till Guadeloupe för första gången en gång. Så det går liksom inte att göra om.

Men man kan ju drömma om uppföljare iaf?!

Hur som helst, nagellacket i sin rosa/koralliga nyans får sitta där det sitter tills det ramlar av av sig självt.

Inga kommentarer: