Sångerska och sångpedagog

onsdag 25 januari 2012

Matlagning

Jag är skitbra på att laga mat efter recept men en sopa på att improvisera! Olle brukar äta och se glad ut men jag som är så kräsen tycker det smakar vedervärdigt och inte alls som jag tänkt mig!

Idag blev det dock helt ok, ja, inte superbra, men en helt ok grund som jag kan tänka mig utveckla så småningom! En trevlig överraskning sådär på onsdagskvällen!

Det blev en korvgryta (med ris men det fick Olle ta ansvar för!) Kommer på fler och fler saker som det inte är nån idé att jag pysslar med för han är mycket bättre på det! Dit räknas köttfärssås, stuvade makaroner och nu då ris! Jag kan göra helt ok köttfärssås också men Olles är så himla mycket godare!

Vad vansinnigt dålig jag blivit på att blogga förresten!! Skämmes, tammefaaan!

Inga kommentarer: