Sångerska och sångpedagog

lördag 7 januari 2012

Ledigt är underbart!

Har haft en fantastiskt skön och välbehövlig ledighet! Nu går jag bara och väntar på nyheter gällande när jag börjar igen, lite osäkert faktiskt! :-)

Olle har varit och spelat på vigsel idag och jag somnade framför något tv-program. När jag vaknade igen låg katterna och sov bredvid mig, sötnosarna mina! De är så sällskapssjuka! Nu har både de och jag varit uppe och rört på oss lite men när jag satte mig vid datorn kom de tillbaka och ligger nu inom räckhåll!

Tänk vad mycket sällskap de ger! Helt fantastiskt!

I natt somnade Ceasar på min axel och jag låg och lyssnade på hans andetag när jag inte kunde somna! Lillhjärtat!

Nu hoppas jag maken kommer hem med lite mat snart! Saknar honom!

Hur ska det gå på måndag när han börjar jobba?? Vi har ju fått lyxen att umgås konstant de senaste veckorna! Fantastiskt härligt!

Inga kommentarer: