Sångerska och sångpedagog

torsdag 26 januari 2012

Bävrar!!

Drömde en så sjukt konstig dröm i natt!

Var i nån slags teater och hade repeterat en sketch. Jag och en till (som jag inte vet vem det var, kanske min lillebror?) skulle sitta i en träbil och prata. Jag skulle bland annat berätta en rolig historia om en bäver! Den var skitkul när vi övade!

När det blev dags för publikinsläpp var det kaos! När vi skulle köra vår sketch började scenarbetarna hålla på med ridåer, nåt annat nummer kom och hade genomgång på scenen och vi skulle försöka leverera våra repliker! Till råga på allt kom jag av mig och fick viska till min motspelare att jag inte kom ihåg vad jag skulle säga!

Då säger han högt "Jo, visst skulle du berätta något om en bäver??"
"Jaaaa.... just det! Det var en gång en bääääver..." och blev avbruten av något som hände på scenen.

Ställde mig upp flera gånger och försökte berätta om den där bäääävern men hela tiden hände något och jag blev avbruten. Min motspelare hade lämnat scenen för längsen och jag stod kvar och tjatade om en jävla bäver!

Önskar att jag kom ihåg vad historian gick ut på för det verkade väldigt kul! :-D

Vaknade av Ceasar som kom och sa god morgon genom att gå på mig!

Inga kommentarer: