Sångerska och sångpedagog

onsdag 11 januari 2012

All the small things!

Igår kände jag mig för första gången sen innan jul en smula produktiv! Gjorde massor (jämförelsevis) på mitt metodikarbete och det kändes riktigt bra! Förhoppningsvis kan jag fortsätta på samma spår idag och göra ännu mer och närma mig slutet på den resten uppgiften! Min förhoppning är ju att det ska bli ett arbete både jag och andra får nytta av!

En annan alldeles härlig "småsak" hände mig igår! Skulle shoppa lite skitviktiga saker på Kappahl och när jag tog av mig mina hörlurar för att betala i kassan hör jag att de i deras musiksystem spelar en av mina absoluta favvolåtar! Blir alltid så glad och energifylld när jag hör den! Dröjde mig kvar i butiken och tittade på fula saker för att få lyssna klart! Fick jobba hårt för att inte hoppa, studsa och dansa! Det här är alltså en låt som jag nästan kan garantera aldrig har spelats på radio i Sverige! Skitpepp och exakt vad jag behövde för att resten av dan skulle kännas asbra!

Idag är jag vaken tidigt igen och flyttade till tvn och laddar inför ännu ett avsnitt av min favvoserie just nu: Tori & Dean Home sweet Hollywood! Har skrivit det förr och skriver det igen! De är så himla fina med varandra! Den kärleken... Hoppas de lever lyckliga ever after!

Ska tillåta mig kolla på hela avsnittet utan att plugga och sedan frulla lite!

Ha en asbra dag, yo!

Inga kommentarer: