Sångerska och sångpedagog

tisdag 29 november 2011

Ålderskompenserar!

Köpte mina broddar idag och är väldigt glad för det! Var glashalt på vägen hem och jag kunde gå!

(Nu hör jag "min reklam" på tvn! Sjukt konstigt att höra sin egen röst sådär! :-) )

Kommer att ha dem i väskan vintern igenom tror jag! Skitsmidigt! Men väldigt mycket pensiovarning så jag kompenserade med att klicka hem lite smink från E.L.F så här på kvällskvisten! I love it!

Gör det du också! Just nu har de en kod ute! Ange SURPRISE4EU när du checkar ut så får du fri frakt samt en hemlig gåva värd 15£!
Mineralsminket är extra bra! Köpte några skuggor samt penslar och några läppstift! Börjar få en rätt stor samling nu och det är jättekul! Blir bättre och bättre på det måste jag nog säga! Svårt att hejda mig dock! ;-) Svårt att inte over do it!

Gå in på www.eyeslipsface.se och beställ innan klockan 10.00 imorn bitti (tror jag det är) så får du ta del av detta spännande erbjudande!

Har jag berättat att det är cruelty free?

Inga kommentarer: