Sångerska och sångpedagog

fredag 5 december 2008

sjungande the Gräsänkling-blues..

Alldeles ensam sitter jag denna fredagkväll.. Kunde har följt med O till Nyköping, men jag kände att jag ville vara hemma. Och visst är det rätt skönt med en helg med ytterst få planer! Speciellt efter de senaste månadernas attra-hysteri! :P

Men det har varit roligt också! Showen är över och jag saknar den! Imorn ska vi samlas ett gäng och titta på film från den. Blir trevligt.

Jag har äntligen vågat ta tag i mitt eget musicerande! Tokinspirerad av Anna och hennes underbara låtar har jag vågat fråga lite musiker! Hoppas vi kan köra igång snart också och att de vill bidra lite i den musikaliska grytan!

Om jag blir president ska jag förbjuda rökning! Det är skitäckligt när folk måste skynda sig att tända en cigg på tågperrongerna så att alla som tvingas glida med i strömmen blir nerlusade av äcklig rök!! Illa! Jävla äckliga människor!! Rök ihjäl er hemma på era rum istället!!

Inga kommentarer: