Sångerska och sångpedagog

onsdag 17 december 2008

Diadem!

Ibland kommer jag på mej själv att fundera varför taklampan inte tänds när jag:
*släpper väskan på golvet
*vrider på vattenkranen
*låser en dörr
*eller något annat märkligt. är man disträ då?

Har just kommit hem från ett gig! Gick bra och kändes grymt bra också! Inne i ett flow tror jag! Jävla skit med juluppehåll! :(

Imorn ska jag till farbror (tant!) doktorn. Ska bli spännande! Jobbigt att man skjuter upp vissa saker. De får så orimligt stora proportioner att det är löjligt!

Jag har fått jullov nu! Det är också löjligt! Väldigt välbehövligt, men det känns så konstigt att man redan gått en sjättedel av hela utbildningen!! Å helt underbart, that is! Har kommit sååå rätt! Mitt nyårslöfte ska bli att bli en god student också! Ska göra mina läxor och fatta att jag gör dem för MIN skull! För att JAG ska bli en bra pedagog! =)

Köpte ett nytt diadem idag! Ett lila! Det andra kliade så mycket bakom öronen att jag höll på att bli tokig! :P

Puss!

Inga kommentarer: