Sångerska och sångpedagog

onsdag 31 december 2008

Gott nytt år alla fina!

Så, snart är det dags för ännu ett tolvslag som övergår i ett nytt år! Ska fira med min fina O och finaste E och K med deras respektive loverboys! Ska bli såååå roligt! Tänk att få fira in det nya året med människor man tycker så himla mycket om!

Sitter här nu bara en snabbis medan lösögonfransarna fastnar! Är det fest så är det fest! =)

En vacker dag alldeles snart kommer nog min årskrönika! Och en sammanställning av mina förväntningar på det nya året kommer jag förhoppningsvis också skriva! Det är kanske ingen som läser, men det är ändå roligt att skriva ner för sin egen skull!

Nu ska jag på med lite rosa ögonskugga!

Lindex Shop Online - Tröja
ett reafynd som jag ska ha ikväll! Min svarta spetsklänning får hänga med ikväll också! Är lite orolig för om jag kommer frysa, men då får jag väl hoppas på lite kramar dårå! =)

Ha en fin kväll ikväll nu, ungdomar! Drick lagom med sprit och akta er för fyrverkerierna!!

Puss

Inga kommentarer: