Sångerska och sångpedagog

söndag 21 december 2008

Alla julklappar inköpta!

Gjorde sista shoppingen innan jul idag! I Nyköping. Otroligt tomt i affärerna vilket var grymt skönt! Är alldeles för trött för att orka brötas med folk i trånga utrymmen! Helt sjukt vad trött jag är! Kanske är det hösten som kommer efter?

Hade gig igår. Har väl aldrig sjungit O helga natt så dåligt som jag gjorde då. Inte så kul alls. Men men.. Vi får väl se om recensionskillen märkte något. Eller så ska jag inte kolla det alls. :P

Imorn bär det av söderut. Ingen snö alls och det känns faktiskt lite tomt. Kanske finns det lite snö i Skåne? Knappast troligt! Blir mysigt med en soft helg iaf! Vi och Os bror S och hans fru M. Lugnt och skönt! Men julgran har vi planerat att fixa iaf! =)

Vi planerar också att bli med katt! Vi vill utöka familjen och tänkte att det skulle vara ett bra sätt! Vi är ju båda allergiker så det är lite jobbigt, men har hittat en kull med sibiriska kattungar som snart söker hem så vi har bokat in en dejt med dem för att gosa lite och se om de ger något utslag! Hoppas inte!!

Men är det bara jag som tycker att åtta papp är rätt mycket för ett djur? :S kanske måste vänja mej vid tanken bara.. Vi har ju inga planer på att ställa ut, men man kanske kan använda till avel iaf, om det är nån som vill det!

Jag vill spela och sjunga, NU!

Puss

Inga kommentarer: