Sångerska och sångpedagog

söndag 14 juli 2013

Äventyr!


Är i Sthlm och befinner mej på ett hotellrum med Britney Spears på tv som enda sällskap!

Ska göra en spännande och hemlig sak imorn men får inte berätta mer om det ännu. Är dock så långt borta från mina älsklingar att det värker i mitt hjärta!

Sedan Lovisa började växa i min mage har vi inte varit ifrån varandra en enda natt! Helt galet! Hon är elva månader och åtta dagar så det kanske är på tiden men det är jobbigt!!

Har precis facetimeat med dem, hon kan inte heller sova, och det var fint!

På eftermiddagen sov hon middag med mig och det var bra så jag fick tanka lite!

Saknar dem båda!

Måste försöka sova nu! Imorn blir jag hämtad 6.45... Jo hejdu!

Sova med mamma

Tågnöje

Hotellutsikten


Sov gott!

Puss och kram!

Inga kommentarer: