Sångerska och sångpedagog

onsdag 4 april 2012

Tomt!

Asså jag avlider!!

Vet inte om det är för att jag är extra känslig.. Näe, jag saknar dem alltid! Det är så himla tomt här!! Var upp till mamma med älsklingarna eftersom vi ska försöka ta oss iväg till London imorn bitti! Nu saknar jag dom så mycket att det gör ont i hjärtat!! Mina bebisar! Sötkissarna som alltid är i närheten/bredvid/ovanpå en när man är här hemma! Mina hjärtan!!

Vi ska iaf försöka åka imorn bitti som sagt! Foten gör massor av ont fortfarande men jag kan gå hyfsat ok iaf. Klarar mig också upp för trappor, värre nerför så jag hoppas den ekvationen går att lösa!

Hittade ett bra fotledsstöd på apoteket idag så jag får nu på mig skor! Alltid något!

Flygrädd som en idiot är jag också! Ont i magen men försöker tänka på annat för att ingen ska påverkas av stresspåslaget! Har hört att sånt inte är så bra för de små liven. Min älskade man är fantastisk som stöttar mig genom allt här i världen! För att citera Björn och Benny:

Jag vore ingenting om du inte fanns!

Nu blire dusch! Klockan ringer 3.30 imorn! 7.30 går flyget! Hoppas jag är så trött att jag somnar direkt både här och på planet! Lär dock aldrig hända! Blir alltid klarvaken, oavsett hur uttröttad jag är... Ska knarka åksjukepiller också vilka spär på tröttheten!

Nu tar jag min saknande kropp och hoppar in i duschen! Hoppas att värmen från vattnet ska bidra till en god sömn!

Hoppas också flygresan går skitsnabbt!!

Puss på nosen till mina pälsklingar där uppe i norr!

Inga kommentarer: