Sångerska och sångpedagog

fredag 27 april 2012

Spring is in the air!

Busshållplatssyrenen är på väg! Längtar så efter dess blomning! De vi planterade i fjol kommer knappast blomma i år. Får vara glad åt att de iaf verkar leva och under tiden se fram emot dessa!

Jag verkar bara blogga när jag väntar på bussen så varför bryta trenden! Ska in på dejt! Tjejdejt med min fins vän Elin! Sååå längesen vi sågs bara vi! Löjligt egentligen! Vi bor ju (typ) i samma stad liksom!

I natt har vi sovit som prinsessor igen! Underbart! Olle köpte nämligen en kudde till mig igår! En lång, lila sak med små kulor i. Tänkt både som amningsstöd och stöd för höfter och rygg när man har problem med sånt på nätterna! Låg och kramade min korv och sussade sött hela natten tills Olle skulle upp och jobba!

Måste också in och fixa mitt busskort! Blev aldrig av igår! Kanske måste kika på lite kläder också! Måste ju komplettera garderoben en smula nu. Såg massor av fint på hm igår men hann aldrig köpa något! Håll tummarna för att det passar! Eller inte! Det ät väl egentligen mer ekonomiskt! Haha!

Puss på DIG!!

Inga kommentarer: