Sångerska och sångpedagog

onsdag 11 april 2012

Tillbaka!

Trodde faktiskt att jag bloggat mer under resan, men inser att jag nog varit för trött för det!

Hade en jättemysig men jättejobbig helg! Det jobbigaste var förstås flygningen och smärtan, både i fogarna och i den förbannade vristen! Programmet fick handikappanpassat, fick tex. stryka marknadsbesök, och vi fick verkligen en chans att undersöka hur handikapptillgängligt London är.

De flesta tunnelbanestationer hade antingen hiss eller rulltrappor. Min räddning! Snälla människor på tuben som erbjöd sittplats åt en stackars smärttyngd kvinna också! Mycket snällt!

Det var också perfekt att åka sån där sightseeingbuss när man inte pallar att gå men gärna vill se. Kändes dock väldigt turistigt! Men det gör ingenting.

Shoppade en del också. Inte så mycket till oss själva utan mer till Pyret! Hen får uppleva både dyrtröjor från Harrods och billighetsditon från Primark! Alldeles perfekt!

Sista kvällen hade vi bokat bord på Maze Grill, en av Gordon Ramsays restauranger! Vansinnigt gott och fantastisk service! Rekommenderas!

Min man är världens finaste som har en ängels tålamod med mig! Både när det gäller att halta fram i snigelfart och hålla handen på flygplan. Världens finaste!

Vi blåste upp till mamma och pälsisarna direkt när vi landat! Så skönt att få se dem igen! Ceasar kom direkt springande och när jag lyfte upp honom fick jag en tungkyss på kinden! Förmodligen hade jag något smaskigt spillt där som han ville åt, men man kan väl låtsas!

Hela flocken är nu samlad och det puffar mer än nånsin! Så himla mysigt!

Inga kommentarer: