Sångerska och sångpedagog

fredag 19 september 2008

Stevie Wonder!!

Det är nära nu! Stevie i ett fullsatt Globen! Har aldrig varit där så jag hoppas det blir fett nice! Ska bli såååå roligt!

Ska snart tatuera mej också! Fick tiden flyttad en vecka så nu kommer det bli av en hel vecka tidigare! Också underbart!

Har en massa gig också! Även det underbart! =) Iaf just nu.

Jag mår nog rätt bra på vissa punkter! Inte så roligt att jag måste leta reda på en foniater eller dylikt. Måste kolla upp min hals. Den krånglar lite. Vet inte om den är trött eller om den bara är dum..

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

FyfaAAAnn! Stevie Wonder din lilla lus. Jag sitter och stampar här! Fast iofs fick ju jag se STING :D

Milla sa...

Mmm.. Jag vet!! :P Den där Sting ja.. Han är ju dum! Man kan inte bara åka på halsfluss så där utan att förvarna!

Jag laddar med Songs in the key of life! Phet!