Sångerska och sångpedagog

fredag 12 september 2008

Dålig bloggerska 2!

Gig igår. Sa i första pausen att jag trodde rösten skulle palla och att den mådde bra av att jag börjat sjunga så mycket. Några låtar efter började det kännas jobbigt i den, så där jobbigt som på giget i somras! Inte roligt!!

Men det bästa var att jag kunde välja att inte sjunga så det gjorde ont och kändes som att jag hade något i den! Dock blev det inte lika som jag tänkt mig, men ändå!

Tittade med en ficklampa och något tokigt är det där nere, banne mej! Läkarboken åkte fram och det skulle kunna vara en svalginfektion eller möjligen (men mindre troligt om man läser om orsakerna) en tonsillinfektion.. Inte roligt! Borde jag söka för det?

Idag är det tänkt att bli den stora pluggdagen! Har en del att läsa och det är väl bara att sätta igång då...

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://modette.se/Market/Annons/?classifiedId=9955
kolla gärna in mina annonser,dy kanske hittar något som passar just dig?kram