Sångerska och sångpedagog

söndag 7 september 2008

Administrerar mitt liv.

Sitter här och försöker planera. Måste få ordning på min skolgång nu och se till att uppifter görs osv. Är så ovan vid att dels ha tider att passa och dels vid att ha ett krav på mej om att göra saker! Helt galet.

Har skrivit ut en massa hemtentor från min första termin på lärarprogrammet. Ska ta med dem till pedagogikläraren och hoppas att jag kan tillgodoräkna mej delar av den. Helst hela kursen, men misstänker att jag lärer göra lite saker ändå!

Trött som ett djur men har inte gjort ett dugg idag. Kanske är därför jag är så trött..

Ska öva på mina sångläxor igen snart. Måste dra ner en sväng på stan också och välja ut en parfym till mej själv! =)

Puss så länge!

Å konserten imorn kommer att bli magisk! Jag tror faktiskt det! Kärlek åt alla!

Inga kommentarer: