Sångerska och sångpedagog

torsdag 22 maj 2008

SAKNAR!!

Är uppe i Igge nu. Ett helt annat tempo omsluter mig. Eller egentligen ska jag väl kalla det tempi.. Det lugna här hemma i huset. Det är alldeles tomt, inga måsten, inga kläder att ta reda på, ingen disk, ingenting! Och så hemma hos H och E.. Tre barn, tre olika viljor, tillstånd och röster. Fullt ös och ingenting blir nånsin som man tänkt sig..

Men det gör ingenting. Man kan improvisera!

Igår fick jag babykräka på mej! Det var helt ok, skulle ju varit värre med en pizza på ärmen och bröstet än lite mjölk! =) Hon är helt sjukt söt! Måste jag säga.. Trots att hon pruttar som en helan karl! Och luktar pyton när hon gjort det! =)

Nu ska jag gå och leka hårfrissa och sedan dra in på jambo med ystersyster!

Saknar dej, O!! Sängen var på tok för stor och jag vaknade flera gånger..

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig också, sötnos!!