Sångerska och sångpedagog

torsdag 15 maj 2008

Det är mycket nu..

Var längesen jag bloggade. Ganska exakt en vecka tror jag. Har precis smält beskedet att jag ska få börja min drömutbildning! Det känns mäkta bra kan jag säga. Det kommer bli tufft ekonomiskt men jag kommer kanske må bättre och det är väl värt en del, eller?

Det har varit fullt upp iaf. Vi var på stork i helgen. Skitgig på fredagen, 18.00, ingen publik.. haha. Mycket bättre på lördagen! Massa röj! Vi var helt sjuuukt bra! Sången tajt som ett par skinnbyxor i stekande solsken!

På söndagmorgonen blåste vi till värmland! Dop på g! Gick jättebra att sjunga, trots att jag var tvungen att kompa mej själv! Spelade massvis med fel men hoppas och tror att ingen märkte något!

Tillbaka i Uppsala på måndagkvällen. Såååå trötta!

Blidö på tisdagen för att fira As födelsedag! Såpass! Det var jättehärligt! Tack, A för de fina dagarna!

Drog tillbaka till usala på onsdagen för lite dusch innan avslutningskonsert med min superbraiga kör och efterföljande starchildgig!

Båda två gick skitbra! Barnkören var grymma och vi hade en toksvängig spelning på Wik! En egospelning! Musiken diggas, folket är glada och dansar och sjunger! Det gillar vi!

Men nu är jag trött! Såååå trött! Sov till 12.15.. Älsklingen åkte tidigt och jobbade men jag vet att han är tröttare än mej. Han får ju inte lov att sova i bilen..

Idag ska jag dra fram dammsugaren! Har ju lovat mej själv att dammsuga varje torsdag! Iaf på några ställen.. Har ont i hela kroppen! Hehe.. ska försöka ta mej iväg på friskis, men det kanske blir en timme eller en halv på cykeln istället...

Puss å kram!

lovar att det kommer bättre inlägg snart!!

Inga kommentarer: