Sångerska och sångpedagog

tisdag 6 maj 2008

Klädproduktion!

Jag har ju helt glömt att lägga upp bilderna på mina alster! Klänningen fick sin sista korrigering igår efter att fått lega åt sidan någon vecka till förmån för familjeuppdrag.

Jag har även köpt lila tyg och sytt en kjol av eftersom jag blev mest nöjd med kjolen på klänningen. Får se om jag kan komma på någon bättre överdel.. Någon halterneckbaserad kreation kanske.. Nu blev jag nästan sugen på att dra fram maskinen igen, men då skulle nog O protestera eftersom jag precis har packat ihop den.. :P

Ska fundera och rita lite.. Kjoldelen gillar jag ju så det är ju klart..

Ni får ursäkta att klänningen ligger.. Vågade inte vända på den i kameran, batteriet räckte inte till det! :P


1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.