Sångerska och sångpedagog

måndag 10 juni 2013

Ny stol!

Idag var vi till doktorn med Lovisa. Ringde BVC och rådgjorde med dem och då bokade de in en läkartid direkt. Jättesmidigt!

Som tur var är det ingen fara för lungorna. Halsen såg också bra ut. Lovisa fick Mollipect utskrivet så hon ska kunna bli av med slemmet. Hoppas det går snabbt över!

Jag sov dåligt i natt och skulle upp tidigt för att åka på massagen igen. Jätteskönt! Fast ont. Fast bra. Fast ont. Ska gå tills jag blivit bra, har jag bestämt mig för.

Däckade när vi kom hem. Sov i tre timmar. Olle badade och matade Visan och jag märkte ingenting. Nu har hon somnat utmattad.

Vi var in och kikade på barnstol till bilen också, tänkte bara titta, men hittade en stol vi funderat på och rådgjorde med personalen. Just den färgen var på utgående och därför på rea. 1995kr för just den stol och färg vi ville ha så vi slog till! Babyskyddet är lite trångt nu.

 Britax Max-Way Elena

Britax Max Way i färgen Elena. Blir hur bra som helst!

Inga kommentarer: