Sångerska och sångpedagog

söndag 17 november 2013

Pigg och utvilad och inte en ond fläck på hela kroppen!

Ja, eller inte då!

Två nätter i rad har sömnen varit helt som bortblåst och jag har fått kämpa mig till ett par timmar på morgonsidan. TVn är min vän och framför den tar det max en timme innan jag somnar. 

Igår kryddades det hela med att Lovisa vaknade en timme efter nattning, vilket hon iofs gjorde natten innan också, redan efter en kvart, men igår somnade hon inte om förrän vid fyra!!!

Kan lova att vi testade allt förutom sprit och piller! Det var stört omöjligt! Hon var pigg och glad så länge hon fick hålla igång, springa runt, helst i sällskap av mamma. När man försökte lägga henne kom tårarna och paniken. Hon ville verkligen inte. 

Hennes förkylning hjälper ju inte till heller. Magsjukan har övergått i nästa sjuka. 

Såna här gånger är jag extra glad för två saker!

1. Att vi bor i hus och inte stör nån. 

2. Att vi har ETT barn. Pust!

Men får vi bara en bra natt efter detta så är vi på banan igen!

Inga kommentarer: