Sångerska och sångpedagog

torsdag 30 oktober 2008

Gravediggah!

Var längesen jag skrev nu, bättring!! Är uppe i norr och har det lugnt och skönt. Har planterat ljung på graven och satt dit lyktan. Måste gå och tända ljuset ikväll så jag ser att det brinner också. Glömde ju såklart tändstickor!! Glömde min väska på graven också, men det är en helt annan historia! Tur att kyrkvaktmästaren var en snäll man!

Skrev två sånger igår, instängd i ett förråd med två flyglar och ett piano! är rätt stolt över mej själv, men jag har inte vågat lyssna på dem idag! :S Rusig av pepp lät jag dock H lyssna på dem igårkväll och hon tyckte om dem! =) Roligt!!

När en dröm om att få spela in en liten skiva med egna sånger.. Tänk vilken grej!! Måste bara hitta nån lättlurad stackare att instrumentera den.. ;)

Egentligen skulle jag plugga i helgen, men det har jag varit dålig på! :( Läste några sidor i en bok men borde egentligen göra en massa övningar.. suck!! Vad sämst jag är på att vara en god elev!!

Nu ska jag upp och titta på en skitdålig film! Såg From hell i förmiddags och den var ju skitbra! Det är ju iofs inget negativt i att Johnny Depp är en av världens vackraste människor! =)

Filmen som ligger i dvdn nu kommer jag inte ens ihåg vad den heter. Urusla skådisar (christian slater och tara reid mfl) och jävligt dåligt manus! Men det är ju tidsfördriv ändå! Allt för att slippa plugga! =)

Får släpa med mej Lukas upp!

Puss å kram!

saknar dej, O!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh i filmen är han typ nån agent eller nåt? Askass film i så fall haha. Kolla in din tattoo på min blogg goding