Sångerska och sångpedagog

torsdag 21 februari 2008

Tarzan and Jane were swingin' on a wine

Sitter nu. Har inte tagit i böckerna en enda gång idag. Får frågor och tips via nätet om saker, men de bara glider av mig. Är det verkligen värt att gå imorn? Har jag nån chans öht? Har inte memorerat ett dugg. Det känns så långt borta bara.

Känner mej öht väldigt distanserad. Har jag flyttat in i en bubbla redan nu? I helgen åker jag hemöver iaf. Ska klappa på bebisen och fixa lite saker.. Sätta lökar kanske? Men det kanske är för sent nu.. Borde sätta något fint på paps grav iaf. Och det känns märkligt. Längesen jag var där nu..

Var på stan med E idag. Det var så mysigt. Fika och fönstershoppa. Såg ett par sååå snygga lila skor som jag gärna hade shoppat men jag hejdade mig! Bra va? Vet inte om det är ok att köpa så mycket skor, det har nästan gått till överdrift, men jag tycker att det är ok om det är på rea! haha Får se om jag går tillbaka och köper dem. De var ju till och med rätt sköna på en gång! Det är inte speciellt ofta det sker!

Nu ska jag faktiskt sova. Hoppas jag vet hur jag ska göra med tentan imorn när jag vaknar. Den är ju inte förrän 12 så det känns ju skönt det iaf!

Puss på DEJ!

Inga kommentarer: