Sångerska och sångpedagog

onsdag 13 februari 2008

ILU

upphör aldrig att förvåna. och irritera. Hur kan de hänvisa oss till uppgifter i böcker som inte finns?? Blir sååå irriterad och less. Kan inte riktigt dölja min irritation.. Jobbigt imorn. Tidig morgon också så jag kommer ju vara mer än lovligt sur och vrång. Får planera in en middagslur innan kvällen så man blir som folk igen!

Bokade in en tid. På fredag. Så då får jag gå på jazzen med gott samvete, E! We can do it!

Ingen funk idag. Men det var trevligt att jobba. Så skönt att det är någon kvar i huset när jag går.. Så slipper man ta den biten. Men det lär väl bli så också.. Oddsen är väl iofs på min sida då det verkar vara TVÅ till som har aktiviteter..

Nu kommer det bli en tidig kväll. Klockan har ju inte ens passerat midnatt. Antar att det är bra. Så kanske man orkar upp och äta frukost imorn! Det vore ju sensationellt!

Nu: Sova.

Inga kommentarer: