Sångerska och sångpedagog

fredag 11 mars 2011

Hälsodeklaration

Försöker fylla i en hälsodeklaration för en försäkring tills imorgon men det är helt sjukt omöjligt.

"Har du nångång de senaste tre åren uppsökt nån form av vård? Isf vad?"

Sen får man fylla i TRE saker!! Tre!! Och det ska vara adress, personnummer och skostorlek på behandlare!! Galet!

Jag har bland annat:

  • blivit kattbiten
  • kollat lungorna för ev inflammation vid förkylning
  • gått hos arbetsterapeut för armvärken
  • gjort nervelektrisk undersökning för armvärken
  • kollat stämband för knasigheter x 2
  • gått hos logoped som efter typ 3 gånger kom fram till att jag inte hade några problem - tack för de pengarna
  • varit i vårdkontakt i samband med sjukskrivningen efter paps.
  • + en del annat.
Så vad ska jag välja? Vilka tre "godbitar"? Ska jag vara strategisk och välja de där jag kan lista ut behandlarens namn? Kan man hänvisa till "närakuten" när man inte har nån aning om vem som behandlade en?

Mycket luddigt! Hoppas vår bankperson kan hjälpa till med detta för det är sjukt snurrigt! 

Och vilken sjukdom/besvär anger man som anledning till att man äter p-piller? "Oönskade graviditeter" kanske?

Inga kommentarer: