Sångerska och sångpedagog

onsdag 30 mars 2011

Fan vad nice det är!!

Inte att min magknip kommit tillbaka eller annat skit, utan känslan av att huset håller på och växer fram på riktigt! Det händer grejer hela tiden! Typ. Iaf när Robban eller snickaren är där! ;)

Panelen i hallen har fått ett lager färg och är det månne så att den får ytterligare ett under dagen? Håller tummarna! Sovrummet håller på och blir vitt också! Ett lager - check! Tapeten var ju jättevacker och tydligen väldigt bra tapetserad, men det var inte riktigt vi! Nu vill jag inreda sovrummet! Helst nyss! Övervåningen vågar jag inte riktigt gå upp till ännu, men det är spacklat och slipat nu.

Köket blir så fint! Blir glad av färgerna! Tyvärr kommer maskrosen få flytta någon annanstans, förmodligen sovrummet, eftersom maxlampan är för svag för att vara huvudbelysning. Tyvärr! Får se om vi sätter upp Lerdal-kronan eller om vi hittar något annat. Är mest sugen på "annat" tror jag.. Men det är bra att hålla igen också! ;)

Har inga bilder att lägga upp tyvärr för jag tror kameran är i Olles jacka. Får se om det blir något sen!

Så det är sååå nice! Blir alldeles glad i hjärtat när jag tänker på huset och min man! Och pälsisarna, såklart! Våra bebbar!

Nu ska jag försöka packa lite saker från köket. Sånt som stått högst upp, längst in sedan vi flyttade in är väl ok att packa va? Inget man kommer sakna på knappt 3 veckor va? ;)

1 kommentar:

Lotta sa...

Ser fram emot bilder...