Sångerska och sångpedagog

måndag 30 maj 2011

Monday morning

OJoj. Tänk om jag vetat att man skulle bli så här förslappad av att ha examenskonsert...

Bröllopsgig i lördags! Jättemysigt! Men jag måste säga att man blir ännu mer gignervös inför sånt nu! Man kan så mycket lättare identifiera sig med paret och vill anstränga sig ännu mer för att de ska få sin dag/kväll så perfekt som möjligt! Fantastiskt kul att kunna bidra på något vis!

Men sen blev det söndag och den dagen hann liksom aldrig börja förrän den var över. Vaknade kvart över ett och kanske kan det vara anledningen till känslan.

Var och sökte ett jobb jag inte är säker på om jag vill ha. Ett sångjobb som kommer ta mycket tid men inte leverera så värst mycket cash men kanske leda till bättre saker. Så himla kluven! Vill ju få in pengar och bidra till hushållet liksom!

Himla smidigt med kundservice-support via bloggen också! Försöker få liv i internet men det går sådär... Olle sitter och föreslår saker jag ska göra. Har iaf fått tillbaka tvn nu! Alltid något! Men inget internet trots omstart av prylar. Ska visst testa nån sladd nu...

Åsså har jag fått en jäääävla massa myggbett!! Sommarens förbannelse!

Inga kommentarer: