Sångerska och sångpedagog

måndag 21 februari 2011

Min haaaaals!!

För nån vecka sen när jag låg i dyningarna efter allt förkylande gjorde min hals skit. ont.! Galet ont. Så ont att det förtjänade en särskrivning. Misstänkte halsfluss. Ja, ni vet vilka säkra symptom det finns va? Tänkte inte länka bilder, men googla på halsfluss och kika bilder så får ni se. 


Nu går jag bara och väntar på att det ska bryta ut ordentligt igen för jävlar i min låda vad min vänstra halsmandel gör ont! Det gååår inte att svälja nånting! =(


Har inte tid att vara sjuk och hemma! Måste fasen till skolan imorn, har inte tid att gå till nån doktor då! =( 


Allvarligt, måste nog ringa rådgivningen och kolla om de har en tid åt mig nånstans imorn eftermiddag. Vore ju bra om man fick nåt eller iaf fick reda på om det är en bakteriell- eller virusfluss. 


Bajs! =(


Ska försöka dricka lite varmt te, det kanske skulle kunna lindra lite!



Inga kommentarer: